Προσβασιμότητα για όλους: Νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης της ΔΕΗ για κωφά – βαρήκοα άτομα


Οι πελάτες της ΔΕΗ αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος/η μπορούν μέσω του https://www.dei.gr/ να επισκεφθούν την εφαρμογή https://serviceforall.dei.gr/ για να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, παρουσία διερμηνέα νοηματικής προκειμένου να πάρουν πληροφορίες αλλά και να επιλύσουν κάθε αίτημά τους. Συγκεκριμένα:

  • Η επιλογή του ραντεβού πραγματοποιείται με απλά βήματα μέσω της εφαρμογής https://serviceforall.dei.gr/ όπου ο πελάτης λαμβάνει επιβεβαιωτικός sms και email με τα στοιχεία εισόδου,
  • Κατά το προγραμματισμένο ραντεβού ο πελάτης συμμετέχει σε βιντεοκλήση, παρουσία διερμηνέα που χρησιμοποιεί την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και εξυπηρετείται από εξειδικευμένο εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης πελατών,
  • Μέσω της εφαρμογής, παρέχεται η δυνατότητα αποστολής εγγράφων και μηνυμάτων μέσω chat,
  • Στο τέλος της επικοινωνίας, ο πελάτης λαμβάνει sms προκειμένου να απαντήσει σε Έρευνα Ικανοποίησης σε 3 σύντομες ερωτήσεις.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως και τις 21:00.